Service staat hoog in het vaandel bij DAB. Wij zijn ons terdege bewust dat juist dit het verschil maakt voor de eindgebruiker. DAB heeft de afgelopen jaren een speerpunt gemaakt van de zogenoemde “customer journey” en heeft daar zelfs producten voor ontwikkeld die in de basis niets met pompen te maken hebben.

Geen van onze concurrenten heeft nog gedacht aan de term: Hey google of Hey Alexa, zet de powershower aan. Zodat je 10 of 15 minuten van extra druk onder je hemeldouche kunt genieten. Bij ons is dit nu al de realiteit.

Eigenwijs….
DAB is de enige fabrikant die met de service volledig inzet op online en continu monitoren en besturen. Deze online strategie levert zo veel voordelen op dat wij ervan overtuigd zijn dat dit de toekomst is. Ondanks dat wij hiermee voorop lopen is DAB constant verder aan het innoveren om deze voorsprong vast te houden.
Vanzelfsprekend heeft DAB ook monteurs en servicepartners voor het installeren en fysiek onderhouden van de pompen op lokatie. Deze zullen door de toegenomen intelligentie echter nooit meer voor verrassingen komen te staan en dus ook een minimum aantal uren nodig hebben voor deze werkzaamheden.

Samen sterk…
Wij doen dit niet alleen maar werken intensief samen met klanten en partners. Denk hierbij aan Groothandels, Installateurs, VvE’s, vastgoedeigenaren, bouwbedrijven en woningcorporaties. Maar ook drinkwaterbedrijven en legionellapreventie specialisten.

Deze samenwerkingen leveren nu al veel op:
-Onze monteurs en service partners besparen 100 duizenden kilometers op de weg. Dat ziet u terug in de zeer lage tarieven. En ook het milieu plukt hier de vruchten van.
-De veiligheid neemt toe door het continu monitoren van uw installatie.
-90% van de storingen worden op afstand opgelost, voordat u er erg in heeft.

Kijk hieronder voor de verschillende aanvragen op service gebied of neem contact op met een adviseur: service.nl@dwtgroup.com of 0416-387280

 

  • Banner

     

    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij verschillende documentatie voor u beschikbaar en video's waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe u uw DAB product in kunt stellen.

  • Service op locatie

    PERIODIEK ONDERHOUD

    Om uw drukverhogings- en/of vuilwaterinstallatie in topconditie te houden is het gewenst om periodiek onderhoud uit te laten voeren. Met een onderhoudscontract van DAB bent u verzekerd van periodiek onderhoud uitgevoerd door een deskundig pompspecialist. Met een onderhoudscontract krijgt u niet alleen een gunstig tarief voor periodiek jaarlijks onderhoud, u krijgt ook voorrang indien u een storing bij ons meldt. Ook ´s-avonds en in het weekend kunt u een beroep doen op onze servicedienst.

  • In bedrijf stellen

    IN BEDRIJF STELLING VAN DE INSTALLATIE

    Wanneer u een DAB drukverhogings- of vuilwaterinstallatie met een besturing heeft aangeschaft is het van belang deze op de juiste manier in te regelen. Het in bedrijf stellen van een installatie omvat het controleren van de aansluitingen en functies, als ook het optimaal inregelen van de installatie op locatie. Klik hier voor het aanvragen van een in bedrijf stelling.

  • Periodiek onderhoud

    SERVICE OP LOCATIE

    Een pomp kan door verschillende omstandigheden in storing vallen. Wenst u een servicemonteur op locatie vult u dan onderstaand formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Voor urgente storingen buiten kantooruren belt u met 0416-387280

  • garantie & reparatie aanvraag

     

    GARANTIE/REPARATIE AANVRAAG

    Alle DAB producten hebben standaard een garantie van 2 jaar, ook buiten de garantie periode staan wij voor u klaar voor een reparatie in onze werkplaats. Een garantie of reparatie aanvraag kan alleen gedaan worden DAB Partners. Bent u geen partner neemt u dan contact op met de DAB partner waar u de pomp gekocht heeft.

  •  
U kunt contact opnemen met onze service afdeling via service.nl@dwtgroup.com of 0416-387280