Bij DAB Pumps staat service hoog in het vaandel, wij zijn ons er van bewust dat juist dit het verschil zal maken voor de consument. Wij hebben onderzocht waar de eindgebruiker baat bij heeft en hier producten voor ontwikkeld die ondersteunend zijn aan de waterpompen.
Geen enkele pompfabrikant heeft gedacht aan smart home waarbij u met een simpele Hey Google of Hey Alexa de functie Powershower aan kan zetten bij jou thuis. Deze functie geeft u 10 of 15 minuten extra druk onder de hemeldouche, helemaal geïntegreerd in het slimme huis van vandaag. Bij DAB is dat nu al de realiteit.
Wij zijn de enige waterpompfabrikant die met service volledig inzet op online en de mogelijkheid biedt om continu te kunnen monitoren en besturen op afstand. Deze online strategie levert zoveel voordelen op dat wij overtuigd zijn, jij ook? Ondanks dat wij nu al een koppositie hebben ingenomen zijn wij altijd bezig om deze positie te behouden. Door te innoveren houden wij vast aan onze online strategie waar gemak voor de consument het allerbelangrijkste is. Vanzelfsprekend hebben wij bij DAB Pumps ook monteurs en servicepartners voor het installeren en fysiek onderhoud van de pompinstallaties. Door de alsmaar toenemende online intelligentie komt de monteur niet meer voor verrassingen te staan en beperken we de aantal uren voor de fysieke werkzaamheden.
Alleen bent u nergens, we werken daarom intensief samen met klanten en partners. Denk aan groothandels, installateurs, VvE's, vastgoedeigenaren, bouwbedrijven en woningcorporaties. Ook de drinkwaterbedrijven en legionellapreventiespecialisten voorziet DAB Pumps graag van informatie. Deze samenwerkingen leveren nu al veel op.
- Onze monteurs en servicepartners besparen vele duizenden kilometers op de weg. Dat ziet u terug in de zeer lage tarieven. Ook het milieu wordt hierdoor minder belast.
- Door constante online monitoring van de waterpompinstallatie neemt de veiligheid toe. Is er een probleem die niet op afstand verholpen kan worden? Dan rijdt onze servicepartner er naartoe met de juiste reserveonderdelen om het direct te repareren.
- Tenminste 90% van de storingen heeft u geen last van, omdat deze snel en vakkundig op afstand worden verholpen. Nog voordat u er erg in heeft.
Kijk hieronder voor de verschillende aanvragen op service gebied of neem contact op met een adviseur: service.nl@dabpumps.com of 0416-387280
DAB zorgt voor een goede begeleiding voor de klant gedurende het gehele aankoopproces. Hierbij zijn onze presales en aftersales services van belang. Onze technische afdeling en verkopers geven informatie en begeleiding om klanten te helpen bij de keuze van de beste waterpomp geschikt voor hun situatie.
We staan de klant bij elke stap bij, vanaf de eerste informatievoorziening, productselectie, installatie en het testen van de waterpompprestaties op locatie. Ook bij ontstane problemen geven wij professioneel advies en waar nodig komen we het in samenwerking met onze servicepartners voor u oplossen.
Onze eigen service afdeling onderzoekt en repareert binnengekomen waterpompen. Door nauw contact met de klant te onderhouden zal u niet voor onvoorziene omstandigheden komen te staan. Samen komen we tot een geschikte oplossing.
Neem contact op met onze service afdeling via dservice.nl@dabpumps.com of bel ons op 0416-387280.
-
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij verschillende documentatie voor u beschikbaar en video's waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe u uw DAB product in kunt stellen.
-
PERIODIEK ONDERHOUD
Om uw drukverhogings- en/of vuilwaterinstallatie in topconditie te houden is het gewenst om periodiek onderhoud uit te laten voeren. Met een onderhoudscontract van DAB bent u verzekerd van periodiek onderhoud uitgevoerd door een deskundig pompspecialist. Met een onderhoudscontract krijgt u niet alleen een gunstig tarief voor periodiek jaarlijks onderhoud, u krijgt ook voorrang indien u een storing bij ons meldt. Ook ´s-avonds en in het weekend kunt u een beroep doen op onze servicedienst.
-
IN BEDRIJF STELLING VAN DE INSTALLATIE
Wanneer u een DAB drukverhogings- of vuilwaterinstallatie met een besturing heeft aangeschaft is het van belang deze op de juiste manier in te regelen. Het in bedrijf stellen van een installatie omvat het controleren van de aansluitingen en functies, als ook het optimaal inregelen van de installatie op locatie. Klik hier voor het aanvragen van een in bedrijf stelling.
-
SERVICE OP LOCATIE
Een pomp kan door verschillende omstandigheden in storing vallen. Wenst u een servicemonteur op locatie vult u dan onderstaand formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Voor urgente storingen buiten kantooruren belt u met 0416-387280
-
GARANTIE/REPARATIE AANVRAAG
Alle DAB producten hebben standaard een garantie van 2 jaar, ook buiten de garantie periode staan wij voor u klaar voor een reparatie in onze werkplaats. Een garantie of reparatie aanvraag kan alleen gedaan worden DAB Partners. Bent u geen partner neemt u dan contact op met de DAB partner waar u de pomp gekocht heeft.
-
RETOURAANVRAAG
Binnen 1 maand na levering kunt u nog een retouraanvraag indienen. Bij transportschade dient u foto's toe te voegen aan het formulier.